poniedziałek, 6 maja 2013

dalsze perypetie z czerwienią- allwaves 0,6 gp

Hej hej :)
nic nowego włosowego nie odkryłam, zgrzeszyłam za to farbując je farbą rozjaśniającą na oksy ok. 8% :o niestety, włosy mocno ucierpiały, chociaż na zdjęciach aż tak tego nie widać.



Po farbowaniu allwaves:

zaraz po farbowaniu, z fleszem.



kolor włosów przed:


miesiąc po farbowaniu farbą nouvelle 6,65. miała być mahoniowa czerwień. ta..



rano, nieudolne próby uchwycenia koloru:
na żywo duźo bardziej oczodajny. aparat oszalał :D


2 mycia później zaczął rudzieć


nie mogłam na nie patrzeć więc nosiłam warkocz cały czas...



a po 4 myciach i aquaparku:


brzyyydal :D idealnie widać ich kondycję po allwaves z wysokim oksy:P
błagały o proteiny, były nieznośne, w dotyku jak wata jak były wilgotne.


Pozbierały się po całonocnym maratonie z mixem toner la riche directions pillarbox red z biovaxem do wypadających i keratyną. Tutaj niestety musicie mi uwierzyć na słowo, zrobiłam zdjęcia ale są okropne...

Ogólnie jestem zadowolona z efektu, chodzę mniej lub bardziej czerwonowłosa od połowy lutego a po allwaves nagle ludzie zaczęli zauważać że się pofarbowałam :D nawet wykładowca zwrócił uwagę :o

Pozdrawiam! :*


19 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. na ostatnim zdjęciu tragedyja, szkoda że mi nie wyszły te zdjęcia co wczoraj robiłam :( bo już dużo lepiej wyglądają. dzięki :*

      Usuń
  2. Na drugiem zdjęciu kolor jest cudowny.
    Podobają mi się takie odważne czerwienie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zamieniłam kolejność zdjęć, teraz ten piękny jest na pierwszym :)
      ja uwielbiam czerwienie, mimo że to nie do końca 'mój' kolor ;D

      Usuń
  3. Boże po farbowaniu piękny kolor! Szkoda, że czerwienie tak szybko się spłukują. Ale włoski masz piękne nawet te rude :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki :*
      te rude to masakra była ;) kolor jako tako, ale kondycja dno.. na szczęście je odratowałam ;) szkoda że nie mam godnego zdjęcia :/

      Usuń
  4. Cześć:)
    mogę mieć do Ciebie parę pytań i liczyć na Twoją odpowiedź? (najlepiej na moim blogu, ponieważ jestem zabiegana i zaraz zapomnę, że o coś zapytałam :))

    1/ ile czasu hodowałaś włosy?
    2/ od jakiej pory (długości włosów)zaczynałaś?

    Dzięki za odpowiedź. Sama chcę ściąć włosy do ramion, ponieważ mam cieniowane włosy co jest totalnym niewypałem... Wiem, że ścinając dużo tracę, ale wolę mieć swoje proste włosy, niż wykręcające się we wszystkie strony końcówki, które mogę ogarnąć jedynie prostownicą, która suszy i niszczy mi włosy ;(

    OdpowiedzUsuń
  5. ktoś był na Słowacji...*.* a kolorek na prawdę odważny, mi się bardzo podoba - niestety jest trudny w utrzymaniu - szybko takie ostre kolorki płowieją:(

    moja koleżanka zawsze farbowała włosy na rudo, oczywiście farbami chem. - za moją sprawką >:) farbuje henną i się w niej powoli zakochuje - teraz ma kolor "Tycjan" (proszek nie gotowa farba!) i na odrostach wyszedł taki ostry rudo-czerwony kolor - prawdziwy ogień - może spróbujesz i Ty?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak byłam w weekend majowy i to w Tatralandii tak mi wypłukało kolor ;D
      farbowałam henną, ale na brązowe kolory (khadi).
      Myślałam przez chwilę żeby farbować teraz henną na czerwono, ale chyba by mnie Mysia przechrzciła :D
      poza tym teraz nawet chemicznymi wychodzi mi nierówno i nierówno się wypłukuje, to co to będzie po hennie ^^
      ale dzięki :*

      Usuń
  6. Na pierwszym zdjęciu wlosy są przepiękne ;p mają śliczny odcien i genialnie sie byłyszczą

    OdpowiedzUsuń
  7. ja też farbuję tą farbą:) dla koloru jestem w stanie przecierpieć (tzn. oczywiście leczyć:P) ten lekki przesusz:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Widze, że czerwień dalej rządzi ^^

    Piękny kolor i włosy wciąż na miejscu :))

    OdpowiedzUsuń
  9. :) kochana wróciłaś do czerwonowłosych!! jupii

    OdpowiedzUsuń
  10. Hej widzę , że się interesujesz włoskami , mam prośbe a zarazem pytanko czy wiesz może czy można mieszać zwykłą farbe sklepową w odcieniu blond z rozjaśniaczem i utleniaczem fryzjerskim? Nie mam kogo sie poradzić, proszę o pomoc jeśli wiesz coś na ten temat. Super blog na pewno bede cześciej zaglądała. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. farbę z utleniaczem na pewno można, a z rozjaśniaczem to nie wiem.. najlepiej zapytać albo poszukać na blogu u Mysi http://kokardka-mysi.blogspot.com/ albo na wizażu w odpowiednim wątku:)

      Usuń