poniedziałek, 1 lipca 2013

aktualizacja włosowa lipiec 2013

Jak pisałam w poprzednim poście, zdecydowałam się na pofarbowanie włosów w stylu ombre czarno-czerwone.
 W moim przypadku plan był taki by góra włosów nie była czarna a jedynie o 2 odcienie ciemniejsza od mojego naturalnego- czyli na poziomie 5, reszta pofarbowana została goldwell 6RR.


Efekty:



Brak słów. Tu jeszcze w miarę jasno wyglądają bo w słońcu. Zwykle góra włosów wygląda normalnie na czarną lub baaardzo ciemny brąz.

Została mi jeszcze jedna tubka allwaves 0,6GP i poważnie się zastanawiam czy nie nałożyć na te nieszczęsne ombre, ale jak to zrobić żeby płynnie przechodziło a nie jak od linijki...

Smutna pozdrawiam,

Klaudia


30 komentarzy:

  1. kurczem nie wiem co moge ci doradzić...
    szkoda że nie zostałaś przy czerwieni... :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też mi szkoda, szczególnie że przy obecnej kondycji włosów to może za pół roku mogłabym pomyśleć o dekoloryzacji :(

      Usuń
  2. Nie znam się kompletnie na farbowaniu włosów, więc Ci nie pomogę :(

    Twoje włosy wyglądają na taaakie gęste <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wyglądają ;) są przeciętnie gęste ale cienkie, moja siostra ma 2 razy więcej włosów ale jej nie zazdroszczę bo nawet dosuszyć je ciężko :D może kiedyś wstawię posta z jej włosami?.. ;)

      Usuń
    2. genialny pomysł !

      Usuń
  3. masz super kolor nie ruszaj !!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehehe tylko myśl o ich kondycji mnie powstrzymuje ;)
      no i boję się trochę że tylko sobie pogorszę samodzielnym kombinowaniem.

      Usuń
  4. Całkiem ciekawy efekt wyszedł, masz bardzo zdrowe i śliczne włosy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. może jak na tyle farbowań są nienajgorsze, ale jak byłam u fryzjera i powiedziałam że chcę ombre -nie dokończyłam że czerwone- to odpowiedziała mi że mi nie zrobi bo mam za bardzo zniszczone włosy ;) dziękuję :)

      Usuń
  5. przecież ładne są! niektóre dziewczyny marzą o takim efekcie:) a nie wypłucze się trochę? przecież na jakiś czas możesz mieć takie:) każda zmiana jest fajna:)
    A ja sobie zafundowałam jedno pasemko od spodu włosów:) użyłam farby z garniera w kolorze intensywnej czerwieni;) wyszedł dość ciemno bo proporcje robiłam na oko;p ale przecież się wypłucze:) i bardzo mnie kusi ten kolor na cała głowę ale chyba się nie odważę;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. farbowałam kilka dni przed zrobieniem zdjęcia, i ostatnio myję tylko mocniejszymi szamponami, trochę się wypłukało i rozjaśniło bo na początku to ledwo było widać to ombre :(

      ale dzięki za wsparcie, będę czytała ten komentarz w chwilach zwątpienia :* masz rację! :) cieszyć się że jest coś nowego na głowie, coś się dzieje :)

      Usuń
    2. nie wątp! ;P wyglądają bardzo elegancko:)

      Usuń
  6. Nie mam pojęcia co doradzić.. ale muszę powiedzieć,że masz mega gęste włoski- zazdroszczę:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Goldwell lubi wyjść ciemno, tym bardziej, że to poziom 6. Chociaż moim zdaniem włosy wyglądają dobrze :) Sama lubię kombinować i planuję zrobić fiolet na jakiś miesiąc pianką, która się wymyje do końca :) Jeśli chcesz delikatniejsze przejście to najlepiej żeby Ci ktoś pomógł. Najpierw nakładasz 'od linijki', a później po kilku minutach dokładasz i rozsmarowujesz wyżej - wtedy im wyżej tym słabiej złapie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak też zrobię, dzięki :)
      a fioletowe też bym chciała :D próbowałam kiedyś pianką venity na pasemku ale nic a nic nie wyszło.

      Usuń
    2. ja robiłam niebieską pianką Venity końcówki i wyszło bardzo fajnie :)

      Usuń
  8. na tym zdjęciu wyglądają fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. moim zdaniem bardzo ładnie to wygląda. A że czarne, pewnie po kilku myciach farba się lekko wypłucze i kolor będzie taki jaki miał być:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ejj nie ma tragedii :) Mi efekt bardzo się podoba, może pokaż inne zdjęcie bo na tym włosy wyglądają rewelacyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam goldwella a obecnei także KMS którą to firme Goldwell wykupil :). Ja też mam ombre na włosach tylko brąz przechodzący stopniowo w lekko rudawy... . Efekt twój nei jest zły jednak widziałam lepsze, ale też gorsze :D. jak miałaś robione to ombre? jest kilka technik wykonania.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie wiem czy jest to technika ale farba była wczesywana we włosy :)

      Usuń
  12. Możesz spróbować pomyć szamponami przeciwłupieżowymi, dodawać miodu do masek, zrobić płukankę rumiankową. Powinno szybciej się wypłukać i lekko zjaśnieć :)
    I głowa do góry, masz śliczne włosy!

    OdpowiedzUsuń
  13. Takie masz śliczne włosy, wracaj do pisania! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. No i mi się osobiście takie włosy bardzo podobają
    https://kazaro.pl

    OdpowiedzUsuń
  15. Odkąd stosuję ten olejek moje włosy się bardzo poprawiły: sklep.malpex.pl/produkt/kuracja-do-wlosow-z-olejkami-hair-therapy-olejki-orientalne-odzywienie-wlosow-marion-30-ml/

    OdpowiedzUsuń