czwartek, 15 listopada 2012

tag: liebster blog



Zasady wyróżnienia są następujące: „Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za „dobrze wykonaną robotę” Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.



Zostałam nominowana przez http://mojemaleprzyjemnoscikosmetyczne.blogspot.com/  oraz http://semperfemina.blogspot.com/ dziękuję serdecznie za nominację:)


1. Pielęgnacja naturalna, dermokosmetyki apteczne czy "drogeryjna"?
  • do niedawna stawiałam na pielęgnację naturalną, ale gdy zaczęłam interesować się bardziej moją cerą, stwierdziłam że jest naczynkowa i wg. http://kosmostolog.blogspot.com/ powinnam raczej stosować kosmetyki apteczne więc postanowiłam spróbować:)
2. Sposób na nudny wieczór?
  • Bez zastanowienia wsiadam w samochód i jadę do przyjaciela:)
3. Pomadka czy błyszczyk?
  • pomadka
4. Ulubiony krem do rąk?
5. Ulubiona forma spędzania czasu wolnego? 
  • Oglądanie seriali, czytanie postów włosomaniaczek, przeglądanie kosmetycznych sklepów internetowych w poszukiwaniu nowości, przeglądanie youtuba w poszukiwaniu nowych kawałków do słuchania,  czytanie książek, dbanie o włosy. uuu, chodziło o jedną formę? :D każda z tych czynności dosyć szybko mi się nudzi-  może oprócz czytania- więc chyba nie mam ulubionej. Plus, tak jak w punkcie 2.;)
6. Ulubiony kolor?
  • nie mam ulubionego koloru. 
7. Ulubiona książka? (zmieniam pytanie na książki ;))
  • Harry Potter, Jeżycjada, 'Owocowa trylogia' Sowy, Ojciec Chrzestny i wszystkie o Mikołajku :))
8. Ulubione perfumy?
9. Ulubiony kosmetyk do włosów?
10 Góry czy jezioro?
  • Latem jezioro, zimą góry! :)
11.  Lato czy zima?
  • zima. jedyne czego nienawidzę w zimie to to, że jak wstaję rano to jest jeszcze ciemno:/


Pytania od semper:

1. Jaki był najdroższy kosmetyk jaki kupiłaś?
  • Maksymalnie wydaję na pojedynczy kosmetyk 70zł ;) np.krem bb czy jakiś dermokosmetyk. Perfum nie wliczam, zawsze je dostaję a nie kupuję.
2. Czy dostajesz kosmetyki od swojego partnera?
  • nigdy ;d chyba że idziemy razem do sklepu, i on płaci. Mówi, że on nie może mi kupować kosmetyków bo nie zna się na składach, nauczyłam go tylko SLS/SLES/SCS :D
3. Nosisz zimą czapkę?
  • tak! nie wyobrażam sobie chodzić bez czapki ;d w warmińsko-mazurskim zimy potrafią nieżle dać w kość
4. Wolisz kurtkę, czy płaszcz?
  • płaszcz:)
5. Podobają Ci się glany?
  • niezbyt.
6. Jaka książka ostatnio wywarła na Tobie bardzo pozytywne wrażenie?
  • Wiedźmin
7. Lubisz swoje studia/pracę?
  • fifty fifty :D niektóre zajęcia lubię bardzo.
8. Twoje ulubione imię męskie to..
  • Radek :)
9. Jaki jest Twój ulubiony gatunek muzyki?
  • rock 
10. Jaką miejscowość miejsce marzy Ci się odwiedzić?
  • USA
11. Buty na wysokim obcasie, czy płaskie?
  • płaskie

Pytania ode mnie:
  1. Twoja największa pasja oprócz blogowania?
  2. Ulubiony film?
  3. Jaką książkę przeczytałaś ostatnio i jakie wrażenie na Tobie wywarła?
  4. Masz jakiś ulubiony zespół, serial, film, książkę, który jest mało znany i chciałabyś polecić go innym?
  5. Ulubiony kolor na paznokciach?
  6. Czy Twoje życie zmieniło się od kiedy blogujesz?
  7. Czy Twoi znajomi wiedzą, że piszesz bloga?
  8. Jaki jest Twój włosowy cel?
  9. Czy zaskoczył Cię kiedyś jakiś kosmetyk i jak?
  10. Jak wyobrażasz sobie siebie za 20lat?
  11. Wymarzone miejsce gdzie chciałabyś mieszkać?

Nikogo nie taguję, bo prawie wszystkie blogerki już odpowiedziały na tego taga, a nie chcę kogoś przymuszać do pisania kolejnego posta na jego temat. Po prostu mam nadzieję, że znajdą się dziewczyny które mają ochotę odpowiedzieć na taga, dajcie znać w komentarzach jeśli to zrobicie :) będzie mi bardzo miło.

Pozdrawiam,

Klaudia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz