środa, 12 września 2012

tag 7 prawd

Widziałam ten tag już u wielu bloggerek i miałam na niego ochotę, ale nie sądziłam, że wymyślę tyle 'prawd o mnie', które nadają się do opisania.. Udało się :)



1. Od ponad 10 lat trenuję taniec towarzyski- chociaż tak naprawdę TRENUJĘ od 5 lat. Od 3 lat tańczę jedynie styl standardowy (walc angielski, tango, walc wiedeński, foxtrot, quickstep)

2. Przez moją pasję przeprowadziłam się 440km od domu rodzinnego. Miałam wtedy 18 lat. Dopiero po przeprowadzce, zmianie klubu i oczywiście partnera tanecznego poznałam, co to prawdziwy taniec- trening, pot i łzy... Mogłabym o tym pisać i pisać:) Mijają trzy lata, a ja postarzałam się chyba o dziesięć...

3. Studiuję filologię angielską, wybrałam sobie ten kierunek jeszcze w gimnazjum i tylko 'przez chwilę' myślałam o innym. Teraz mogę powiedzieć, że nie jestem przekonana czy się nadaję ale jakoś ciągnę... Uwielbiam angielski, całkiem łatwo mi 'wchodzi' i całkiem dużo już umiem ;d  ale w filologii nie chodzi tylko o to... dobijają przedmioty typu historia Anglii czy literaturoznawstwo... wiem, powinnam to znać jako filolog i dlatego też żaden ze mnie filolog..

4. Często tracę cierpliwość do moich włosów i wtedy chodzi mi po głowie doczepienie mikro ringów :D

5.Nie maluję się na co dzień, z lenistwa. Ale zamierzam zacząć od nowego roku akademickiego ;)

6. Moja młodsza siostra ma motor szosowo-turystyczny, kupiła sobie za pieniądze z 18stki zanim jeszcze zdała prawko na moto. Początkowo w ogóle mnie to nie interesowało, ale ostatnio spodobało mi się bardzo i jak przyjeżdżam do domu to wydaję całe pieniądze na paliwo i jeździmy :D ja tylko jako pasażer, bo nie umiem prowadzić.. Dodaję zdjęcie Angeliki na moto :) bo nie wiem dokładnie co to za model.. a piękny <3

A. jeszcze w dżinsach i zwykłej kurtce ;D ach, początki...


7. Uwielbiam czytać, chociaż nie robię tego regularnie tylko mam 'zrywy'- czytam 5 książek na miesiąc a później przez miesiąc żadnej... To też powoli staram się zmienić. Ulubiona książka- Harry Potter.


Taguję wszystkich chętnych :)
dowiedziałyście się czegoś ciekawego o mnie? piszcie :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz